18 лютого 2021 року проведено онлайн вебінар для вчителів на тему “Коучинг як ефективний чинник впливу на розвиток освітнього процесу”. 

Інтеграція України в європейську співдружність, її визнання у світі вимагає модернізації системи освіти, яка б увібрала все краще як із вітчизняного, так і зарубіжного досвіду. В умовах реалізації Концепції Нової української школи одним із основних напрямів діяльності методичних служб є не тільки організація науково- методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників, а й трансформування наукових ідей у практику, супровід та підтримка інноваційної діяльності, наукові пошуки та експериментальна робота з керівниками гуртків, допомога педагогам і педагогічним колективам у переході на новий рівень роботи, який задовольнив би й соціум, й особистість. Закон України «Про освіту», Концепція Нової української школи наголошують, що змінюється роль педагога. Він стане не тільки єдиним наставником та джерелом знань, а й коучем, фасилітатором, тьютором, модератором в індивідуальній траєкторії дитини. Одним з важливих та інноваційних підходів у формуванні та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників є коучинговий. Він повністю відповідає сучасним вимогам української освіти, а необхідність вивчення педагогічного коучингу в освітніх закладах зумовлена наступними обставинами: – складністю завдань, які стоять сьогодні перед педагогами й освітніми установами; – динамічністю і різноманітністю завдань, які неможливо розв’язати традиційними шляхами; – високою конкуренцією на ринку освітніх послуг між різними організаціями і установами, які потребують створення нових освітніх програм, зміни контексту навчального матеріалу, підвищення кваліфікації педагогічних працівників та ін. Педагогічний коучинг як освітній метод дозволяє максимально розкрити потенціал людини, виявляти іще нереалізовані її ресурси.

 

Коучинг як ефективний чинник впливу на розвиток освітнього процесу