16 травня 2024 року на базі Центру професійного розвитку відбулося засідання спільноти педагогів ЗДО з теми «Моніторинг якості освіти: практики проведення». Педагоги – дошкільники розширили свої знання з організації проведення моніторингу та конкретно розглянули питання моніторингу основних компетенцій дошкільників з усіх освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти України. Вихователі та методисти із Кисорицького ЗДО «Дзвіночок», Рокитнівських «Теремок», «Струмочок», «Казка», «Томашгородських «Сонечко» і «Калинка» обмінялись з присутніми досвідом роботи по проведенню моніторингових досліджень у ЗДО, чинниками які сприяють покращенню виконання освітньої програми.
Консультант Центру Наталія Черногор звернула увагу присутніх на те, що пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти та чинних освітніх програм. Поряд з цим, розкрила завдання моніторингового дослідження у закладі дошкільної освіти, детально зупинилась на методі педагогічної діагностики, змістом якої є фіксування результатів розвитку, навчання та виховання дітей за певний проміжок часу, підвела до підсумку того, що моніторинг – це комплекс заходів зі спостереження , які забезпечують системний довготривалий контроль за станом та тенденціями розвитку кожної дитини, він є необхідною складовою освітньої діяльності педагога. По закінченню роботи педагоги переглянули методичні рекомендації та наявну друковану продукцію для проведення моторингових досліджень.
Оновлені компетентності за Бзовим компонентом
Вивчення рівнів розвитку дитини