З даної теми 01 грудня 2022 року пройшов семінар для спільноти педагогів закладів дошкільної освіти. Рокитнівський  ЗДО №5 “Золотий ключик” (директор Гончар Г.М.) презентував  досвід роботи  по формуванню пізнавльної мотивації в дошкільному віці. У вступному слові   методист  Прит Т.В.   акцентувала увагу на тому, що головним завданням вихователя є створення умов, які забезпечують дитині успіх у навчанні, відчуття радості від того, що я “знаю”, я “вмію”. Великий педагог Василь Сухомлинський казав: “Є успіх – є бажання вчитися”. Особливо важливо це на першому етапі навчання – в дитячому садку, де дитина не вміє долати труднощі, де невдача приносить справжнє горе”. Педагоги  Г.В. Терещук і Терещук С.В.поділились своїми надбаннями по  організації освітньо-пізнавальної діяльності дошкільників через різні види діяльності.

Отже, формування в дошкільників активно-пізнавального ставлення до навколишньої дійсності, уміння успішно орієнтуватися у всьому розмаїтті предметів і явищ, здатність довільно регулювати свою пізнавальну діяльність — ось ті передумови, які забезпечують продуктивність мотивації пізнавальної діяльності, визначають швидкість і легкість засвоєння нових знань у дошкільників і здатність їхнього творчого використання в різноманітних життєвих ситуаціях.

Особливості

доповідь