22 лютого пройшов вебінар “Розробка та реалізація тренінгів з педагогами закладів дошкільної освіти”.

Стрімке реформування освіти на сучасному етапі, її чітко виражений інноваційний характер, спрямовує педагогів на безперервне вдосконалення власного професійного рівня, оволодіння навичками високої самоорганізації.

Допомогти педагогові своєчасно реагувати на виклики суспільства, набувати і трансформувати одержані знання у власну практичну діяльність, обирати дієві засоби і короткі шляхи до прогнозованих результатів – першочергове завдання методичних служб усіх рівнів.

З огляду на те, ключове місце в системі методичної роботи з педагогами мають посісти активні форми навчання, зокрема тренінгові. Адже, на думку В. Кагана, тренінг особлива форма навчання, що не лише ґрунтується на реальних знаннях учасників, а й дає змогу пережити та перевірити їх на власному досвіді. Світлана Бабенко, вихователь-методист Рокитнівського ЗДО №1 “Теремок”  під час мультимедійної презентації поділилась досвідом роботи з планування, підготовки та реалізації проведення тренінгів  з різними категоріями працівників.

Тренінг